juni 07, 2010

Happy Go Lucky

Saker jag ser fram emot är såklart saker som får mig att må bra. Grejen är att det ibland inte ens finns några planerade saker men jag skapar dem mitt i ingenting. Jag njuter av stunder som ännu inte varit! Det är så härligt. Det är så jag skapar lyckorus varje dag.
Jag njöt just av att jag satt på den varma och soliga terassen på landet, där vi ska fira midsommar i år igen. Att jag just vaknat upp och gått barfota ut på gräset med en skål fil och chokaldflingor (??). De andra har inte vaknat än, de ligger och sover under svala duntäcken i "lilla huset".
Jag läser en Aftonbladet och bara njuuuter av den lugna stunden, för om någon timma anländer resten av midsommargänget och så är grillandet och lekarna igång.
Åh! Lever på den tanken idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar